Tuesday 8 May 2007

***..TheRe iS a LiGHt tHaT NevEr GoEs OuT..***

WaLk ThRouGH HAppINeSs ...*

6 comments:

ion said...

Τι είναι άλλωστε το σκότος, πέρα απο έλλειψη φωτός?
Και χίλια σκοτάδια να πέσουν πάνω σ'ενα κεράκι, δεν θα μπορέσουν να το σβήσουν...

Naty! said...

Take me out tonight...!
Where there's music and there's people and they're young and alive!Driving in your car I never never want to go home!!!

Σπύρος Σεραφείμ said...

η ευτυχία κρύβεται σε στιγμές. Σε λάμπες. Στο φεγγάρι. σε μια βόλτα... Στο φως που δεν τελειώνει ποτέ...

Unknown said...

Aπλά ταξιδεύει... γύρω σου, πάνω σου, μέσα σου, στα μάτια σου, στα μάτια των άλλων....

unlearn... said...

Walk Through Happiness...

After all it's happiness that matters anyway.....λαλαλαααα.....τι ωραία!


:)

iro* said...

@ion αυτη την πανσεληνο που κρατησα μεσα μου, δεν μπορει κανενα σκοταδι να τη σβησει.. Θα με φωτιζει κ θα με ακολουθει παντα!!! (φεγγαρακι μου λαμπροοο... κλπ κλπ) :):):)

@ζουζου ασε, ξερω!! Θες να βγαινουμε με το δικο μου αυτοκινητο, για να κανω μαγικα κ να παρκαρω γρηγορα, κ να σε γυρναω μετα σπιτι κουδουνι.. Σε αγαπω!*

@Σπυρο μου η ευτυχια ειναι παντου..
Ειπες ακριβως αυτο που βλεπω εγω στη συγκεκριμενη φωτογραφια!! Κ το ειπες πολυ ομορφα!!! :)

@narita ταξιδευει παντου.. κ στο περασμα της απο το νησι οι δρομοι μας συναντηθηκαν..χαθηκαν λιγο.. εσμιξαν παλι.. περιπετειωδες ταξιδι!! ;)

@unlearn...Καλως την κ καλα τα λες!!! λαλαλαλα!!! Κ καμια φορα κ τραλαλαλαλα!!!! :):):):)

***