Saturday 9 June 2007

***...Εκπαιδευτικο ετος 2006-2007...***



*ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2006


Ο μισος με βρισκει να ζω ακομα στη Χαλκιδικη, να συνεχιζω την καλοκαιρινη μου δουλεια (την ιδια καλοκαιρινη δουλεια εδω κ 7 χρονια, "τα καλοκαιρια της μαρμοτας") κ να ζω εναν αμφιβολλου σημασιας -για μενα- καλοκαιρινο ερωτα... Εξορμησεις με τις φιλες, Θασος, οοοολα ta beach bar της Χαλκιδικης, εν αναμονη του πολυποθητου τηλεφωνηματος απο καποια εκπαιδευτικη διευθυνση, οπουδηποτε στην Ελλαδα, για να αρχισω κ εγω να ασκω το λειτουργημα μου κ να αφοσιωθω στην βελτιωση της φυσικης καταστασης των απανταχου ελληνοπαιδων!!! Το τηλεφωνημα δεν ηρθε, ανακαταταξεις στο σπιτι, ξενυχτια με βαψιματα, χτισιματα κ ξεκαθαρισμα ντουλαπων κ συρταριων... (επωδυνο, ξυπνησαν πολλα φαντασματα του παρελθοντος!!!)




*ΟΚΤΩΒΡΗΣ 2006


Υπογραφω 3 συμβασεις, τρεχω σε δημους, σε ομαδες, σε ιδιωτικα κολλεγια, (καλε μεχρι κ aerobic διδαξα...λεμε τωρα...) συνεχιζω να ζω τον αμφιβολλου σημασιας -για μενα- καλοκαιρινο ερωτα, κ καπου στα μισα του μηνα αρχιζει η τρελη κουρσα που κρατησε ολο το χειμωνα, κανοντας ενα απιστευτο διδυμο με τη ζουζου μου, κ ξεσηκωνοντας ολη τη νυχτερινη Θεσσαλονικη, απο Πανοραμα μεχρι παραλια... Θα αφησουν εποχη τα "παμε για μια μπυρα" Σαββατο μεσημερι, που κατεληγαν σε επιστροφη στο σπιτι Κυριακη πρωι (μετα την εκκλησια!!!) Ηighlight του μηνα, το τετραημερο στο Λονδινο... (ε ζουζου???)








*ΝΟΕΜΒΡΗΣ 2006


Γιορτες, γενεθλια, κ μαλακιες αφορμες που οδηγουσαν σε υπερμαραθωνιους εορτασμους που ξεκινουσαν Πεμπτη βραδυ κ τελειωναν Δευτερα μεσημερι με τον απαραιτητο καφε μετα τη δουλεια...Ενα ξεσαλωμα, με γελιο, με κλαματα, με βουτιες στο Θερμα'ι'κο (ποτων, βιβλιων, σημειωσεων, αναμνησεων...)..Κ καπου εκει δινω κ ενα τελος στον καλοκαιρινο ερωτα, προκαλωντας πονο κ μια κατασταση απο την οποια εκανα καιρο να καταφερω να ξεφυγω.. (ειναι μικρη αυτη η πολη, αντε τωρα!!!)




*ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2006


Ο μισθος εξακολουθει να φευγει σε εξοδους, σε παρτυ κ μαλακιες ψωνια... Μηδεν προβληματα, εχει στρωσει η φαση με τις δουλειες κ ερχονται τα Χριστουγεννα.. Δυο εβδομαδες διακοπες!!! Κ αφου δεν εχει χιονισει πουθενα να παρουμε τα βουνα, αποφασιζουμε να κανουμε τις διακοπες μας στην πολη μας.. Εγκαθισταμαι κανονικα στο σπιτι της ζουζους κ του μυρμηγκιου, παιρνουμε ενα puzzle με 1500 κομματια, κρασια, πολλα κρασια κ αρχιζουμε... Δεν περασε βραδυ που να μη βγουμε, ακομα κ αν το αποφασιζαμε στις 3 τη νυχτα.. Γελιο, πρωτοχρονια στην παραλια με μια σαμπανια μονες, φωτογραφιες με αγνωστους, αγκαλιες, αγαπες.. Κ καπου εκει, λιγο πριν τα Χριστουγεννα, σαν παραμυθι, ηρθε ο ερωτας.. Που ηταν διπλα μου τοσο καιρο κ δεν τον εβλεπα.. Κ γινονται ολα ονειρεμενα!!! Ολα ομως!!! ...*





*ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2007


Κι εκει που δεν θελω τιποτα αλλο απο τη ζωη μου, εκει που ζω την απολυτη ευτυχια... 11 Ιανουαριου... "Απο την διευθυνση πρωτοβαθμιας εκπαιδευσης Κυκλαδων.. Κενη θεση στην Ιο.. Αποδεχεστε??" Κ κλαιω.. κ γελαω.. κ ενας πανικος.. κ δεν ξερω τι να κανω.. "Τη Δευτερα να παρουσιαστειτε στο σχολειο" Πεμπτη ηταν.. Κ που θα αφησω τον αγαπημενο μου??? Τις φιλες??? κ που? Στην Ιο!!! Στο νησι που η ζουζου εχει περασει ολα της τα καλοκαιρια!! Που την ξερουν κ οι πετρες!! Κ θα παω εγω μονη.. "Αποδεχομαι..." Κ ξεκιναει ενα τετραημερο αποχαιρετισμων.. Ο,τι πιο εντονο εχω να θυμαμαι απο το χειμωνα, ο,τι πιο ομορφο, ο,τι πιο δυσκολο... "που παω???" Κ μπαινω Γεναρη μηνα σε πλοιο για Κυκλαδες.. Αδειο.. Με τη μαμα ευτυχως!!! Κ φτανω, κ βρισκω φιλους της ζουζους (μετραει στο νησι λεμε!!!) κ βρισκω το παραμυθενιο σπιτακι.. κ το ερωτευομαι.. Κ προσαρμοζομαι στη νεα καθημερινοτητα..


Προσαρμοζομαι???






*ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2007


Ωραια.. Ωραια κ στο σχολειο, ωραια κ στο σπιτι, καλες παρεες, αλλα ολοι λειπουν.. Οσοι αγαπω λειπουν!!! Κ φρικες... Ατελειωτα βραδια, δεν κοιμαμαι πριν τις 5, με ενα μπουκαλι ρακι αγκαλια κ να κλαιω.. Παραπονο. Κ η αγαπη δοκιμαζεται.. Κ περιμενω.. "ελα να το μοιραστεις μαζι μου.. Ονειρο ειναι , πρεπει να το δεις.. Ελα.." Σιωπη.. κ κλαμα...




*ΜΑΡΤΙΟΣ 2007


Ανοιγει ο καιρος... Ανοιγει η καρδια μου.. Ακομα περιμενω.. Ακομα σιωπη... Ενα πρωι κανω μαθημα κ βλεπω το μυρμηγκι!! Εκπληξη!!!! Φιλες!!! Σταθερες αξιες!!! Χαρα, τοση πολλη χαρα!!! Κ ολα αρχιζουν να φτιαχνουν.. Κ το νησι ομορφαινει ακομα περισσοτερο...




*ΑΠΡΙΛΗΣ 2007


Η αγαπη απομακρυνεται ολο κ πιο πολυ.. κ ποναω... Ερχεται το Πασχα ομως, θα γυρισω, θα αλλαξουν τα πραγματα, θα τη βρουμε την ακρη, θα... Κ ερχεται η ζουζου!!!!!! Κ τιναζουμε το νησι στον αερα!!! Μπηκαμε στους ρυθμους μας, με τα εξω μας κ τις μαλακιες μας!!! Κ επιστρεφουμε μαζι για Πασχα στην πολη.. Κ ειναι σαν να μην περασε μια μερα!! Κ η αγαπη εκει, κ οι φιλοι εκει.. Ολα εκει κ ολα ονειρεμενα!!! Κ η δυσκολη επιστροφη στο νησι... Ο αποχωρισμος... Κ γυρνωντας, με περιμενει μια βραδυνη δουλεια, η παρεα εχει μεγαλωσει κι αλλο, τα μαγαζια ανοιγουν...





*ΜΑΗΣ 2007


Καλοκαιρι!!! Τα Σαββατοκυριακα γεματα, ερχονται οι φιλοι, αρχιζουν τα πρωτα παρτυ, αρχιζω παλι να φλερταρω (η αγαπη απλως με επιβεβαιωνει στο οτι δεν αντεχει στην αποσταση.. κριμα.. εγω αντεχω.. αλλα δεν με κρατας..) , ενα τριημερο αστραπη στην πολη (springfesten ηταν αυτο!!!) που μου εφερε λιγο τα πανω κατω, επιστρεφω κ αμεσως ερχονται το μυρμηγκι κ η ζουζου μαζι, κ αρχιζω κ εγω επιτελους να εκτιμω πραγματικα τη ζωη μου εδω.. Κ τους ανθρωπους που εχω διπλα μου!!!






*ΙΟΥΝΗΣ 2007


Κ αρχιζει η αντιστροφη μετρηση... Ακομα μια εβδομαδα σχολειο, κ στο τελος του μηνα adios.. Κ πιανω τον εαυτο μου να μη θελει να φυγει, να μη θελει να αφησει το κουκλοσπιτο, τα παιδακια στο σχολειο, τις παραλιες του νησιου, την αγκαλια που εχει βρει κ τα αλλαξε ολα...


Δεν θελω να φυγω... Θελω να ειμαι κ του χρονου εδω.. Να δω τα μικρα μου να μεγαλωνουν, να περασω εναν ακομα χειμωνα που ξερω οτι αυτη τη φορα θα ειναι απο την αρχη ομορφος, να λεω καλημερα σε ολο τον κοσμο οταν βγαινω απο το σπιτι μου, να πινω καφε στο καφενειο μετα το σχολειο το μεσημερι, να βλεπω καθε απογευμα το ηλιοβασιλεμα στην αυλη μου, να αραζω στην αιωρα στο μαγικο σπιτι στο Μυλοποτα, να κρατησω αυτη την αγκαλια...


***






***Κ αυτο που μενει... Μια πικρια για την αγαπη που χαθηκε, γιατι ξερω οτι ηταν αγαπη, μια ευτυχια που εχω στη ζωη μου τη ζουζου κ το μυρμηγκι, μια νοσταλγια για οσα μου εχουν λειψει, κ μια χαρα, μια γλυκα για την αγκαλια που βρηκα κ την αγαπη που ερχεται...***

23 comments:

drunksoul said...

Έλα ρε...Στην Ίο είσαι?Αν μου πάει καλά με τη δουλειά θα καψαλίζω το αρχαιοελληνκό κορμί μου στις παραλίες της, τις πρώτες μέρες του Αυγούστου. Καιρό έχεις να γράψεις... Ξεσαλώνεις?

Unknown said...

Τι ωραία ταινία... την βλέπω και δεύτερη φορά... πάρε να!! κόψε μου δεύτερο εισητήριο.. πετάγομαι να πάρω ένα διπλό "χαμόγελα" σε ψηλό ποτήρι και έρχομαι...

unlearn... said...

Αχ καλέ συγκινήθηκα!
Τι ωραία!!

Είδες όλα δύσκολα είναι στην αρχή αλλά μετά μεταμορφώνονται σε όνειρο.
Πολλά μου θύμησαν τις δικές μου μέρες εδώ...οι ατέλειωτες νύχτες του χειμώνα...και το εισιτήριο που έχω τώρα στο χέρι μου και συνειδητοποιώ ότι δε θέλω να φύγω....Ευτυχώς όμως θα ξαναγυρίσω.

Και πάλι στο τέλος...μα πότε πέρασε αυτός ο χρόνος?Πότε έγιναν όλα αυτά?Πως πέρασε έτσι?
Σα να μου φαίνεται οτι κάθε χρόνος περνάει όλο και πιο γρήγορα...και μου τη δίνει αυτό!


Καλή τελευταία εβδομάδα λοιπόν!Είμαι σίγουρη οτι θα είναι καλή και με το παραπάνω.

Τα φιλιά μου!!!
Λαλαλαααα....!!



:)))

iro* said...

@drunksoul που ξερεις??? μπορει τελικα κ εγω να μεινω... Που να μαζευω πραγματα τωρα!!!! Ασε που ειναι μεγαλο κ το δελεαρ του καψαλισμενου αρχαιοελληνικου κορμιου!!!! Αντε κ εχουμε πηξει στους Αυστραλοκαναδεζικους κοιλιακους!!! Ξεσαλωνω, ναιαιαιαιιαι!!!! ;) φιλι!*
***

@narita κερασμενη η δευτερη φορα...
Αρκει να ξαναπαιχτει!!! Κ πιστεψε με, το θελω πολυ πολυ!!! Κανατες να παρεις, ασε το ψηλο ποτηρι!!!
Φιλια πολλα!!
***

@unlearn μου μακαρι να ηξερα οτι θα γυρισω κ εγω ξανα!! Ειναι τοσο δυσκολο.. Κ περασε απιστευτα γρηγορα τελικα γαμωτο!! Θελω κι αλλοοοοοο!!!! Τελευταια εβδομδα στο σχολειο, στο νησι θα μεινω αλλες δυο, για "διακοπες"!! Δεν ξεκολλαω τοσο ευκολα!!!
Σε φιλω!!!
Α! λαλαλαλαλλαλλαλαλααααα!!! :):):)
***

Naty! said...

Μου είναι δύσκολο να εκφραστω κάτω απο αυτές τις συνθήκες...Είναι άκρως ερωτεύσιμο το νησακι μας...Ξέρω τι περνάς, πως το περνάς και γιατί δεν θέλεις να φύγεις...
Ξέρω όμως επίσης, πως θέλω άπειρα να γυρήσεις ρε μαλακα...άντε τώρα φτάνει!Πόσο να μου έχεις λείψει..πόσο πολύ όμως!

Naty! said...

...η άλλη εναλλακτική είναι να ακολουθήσω την τακτική του Χρήστου..!
Χέρι αριστερό κάτω απο το στήθος, δεξί με τσιγάρο,καρπός γυρισμένος, κάπνισμα με στυλ κατίνας-κουτσομπόλας.."να κάτσει εκεί που είναι κ να μην ξαναγυρήσει, που μας έχει πρίξει με την Ιο...και τι θα καταλάβει!Καλύτερα εκεί μακρυα μακρυα!!"
Πόσο να εχεις λείψει σε όλους...αλήθεια...!*
κ κλαίω..πάλι..έλεος!!

Pan said...

Μιλάμε για απίστευτη ανασκόπηση!

Βλέπω ανθρώπους να θέλουν να γυρίσεις, αλλά...να κάνεις αυτό που πραγματικά θες.

drunksoul said...

Απ' την καινούργια χρονιά δεν παίζει πάλι η ίδια δουλειά?Μια χαρά σε βρίσκω... Άκου εκεί Αυστραλοκαναδέζικους κοιλιακούς...Εγώ έχω μόνο έναν αλλά είναι τέζα...

iro* said...

@ζουζου μου ξερω οτι με καταλαβαινεις.. πιο πολυ απ'τον καθενα!! Θα γυρισω ρε... Ετσι κ αλλιως μια ζωη με ενα σακιδιο στο χερι ειμαι!!! (πσσσσ....ταξιδιαρα, κ ετσι!!) Θα γυρισω κ θα ειναι ωραια!! Αλλα κ εδω ωραια ειναι.. ουφ!!! Ασε τις κατινιες για τον Χρησταρα, του πανε πιο πολυ!! Τον φανταζομαι να το κανει κ γελαω σε λλλεω!!!
Σε φιλω πολυ πολυ!!!
***

@pan μου, καλε μου, το κακο ειναι πως αυτο που θελω δεν ειναι παντα αυτο που μπορω να κανω.. κ επισης, τα θελω ολα!!! Κ το κακο ειναι οτι παντα ολα τα ηθελα!! Αχ δεν ξερω...
Να μετακομισουν ολοι στην Ιο!! Κ οικογενεια, κ φιλοι κ τα στεκια μας κ ολα!! Οριστε!! :):):)
Καλημερες κ φιλια!!
***

@drunksoul η ιδια παιζει, αλλα δεν ξερω αν παιζει παλι στην Ιο!! Κ επειδη δεν ειμαι μονιμη, κ επειδη δεν εχω θεια τη Μαριεττα (ειμαστε ομορφοσογο ευτυχως! :p ), ολα παιζουν.. Θελω ΙΟοοοοοο!!!
Αυτος ο κοιλιακος μ'αρεσει!! Κ εγω αυτον δουλευω επιμελως τελευταια!!
Αυστραλοκαναδοι κ σκατα!! Μπλιαχ!!!
:):):)
***

Anonymous said...

πολύ όμορφα μας ταξίδεψες στον χρόνο σου, όλα καλά να σου πηγαίνουν, πάντα

ion said...

Τι είπες ρε άτομο???
Θα επανέλθω με αναλυτικότερο σχόλιο αφού ξαναδιαβάσω.
Αντε καλησπέρα

unlearn... said...

αχαχαααα...διάβαζα αυτό που έγραψες στον pan και ήταν σα να ακούω τον εαυτό μου!!Τα θέλω όλα!Όλα όλα λαλαλααααα....!!!
Αυτές τις μέρες έλεγα να είχα λεφτά να βγάλω εισιτήρια για όσους μου έχουν λείψει ώστε να έρθουν αυτοί σε μένα αντί να παω εγώ.Χεχεχε...

Γεια σου ρε iro!!!

Μια χαρά θα πάνε όλα θα δεις, όταν περάσει ούτε που θα το σκέφτεσαι, κι όταν το σκέφτεσαι θα σκάει ένα τεράστιο χαμόγελο.Έτσι.Πάμε γι άλλα λέμεεεεε!!!!!


Φιλιάαααααα!!!!





Λαλαλααααα....

τραλααλαλααααα...

Σπύρος Σεραφείμ said...

μην ξεχνάς πως όπου και να πας θα έχεις κι εμάς μαζί σου, θες δεν θες!...

salvador said...

Εδω iro ειναι που λέμε "καθε αρχη και δυσκολη"
Ειμαι σιγουρος οτι το γνωριζεις ,αλλα ο Φεβρουαριος πήγε να σε γονατίσει ,ε;
Ακους εκεί ρακες μεχρι το πρωι!!
(γέλασα πολύ)
Τελικά τα κατάφερες και με το παραπάνω.
Φαντάζομαι πως θα'ναι η καλυτερη εποχη τώρα στο νησί.
Με τους ντόπιους είναι που λέμε "αν σου κάτσει".
Ημουνα πάνω στον Μυλοπότα πριν 10 χρόνια και όταν γυρισα μιλούσα σπαστά Ιταλικά.
Φύγε το καλοκαίρι απο την Ιο και πάνε σε άλλο νησί με τον καλό σου.
Η συμβουλή ήταν αυτη :)
Και τώρα iro θα σου πω και το γνωστο ανέκδοτο:

-3 λόγοι για να γίνεις καθηγητης:

Ιουνιος/Ιουλιος/Αυγουστος.

Καλό σου βράδυ.

Love and Poison said...

Πολύ κουράζεσαι εκεί στο νησί βλέπω...Να προσέχεις μη πάθεις τπτ βρε! Θέλω κι εγώ!!! (Grrrr...)

iro* said...

@Αργυρενια μου, γλυκια μου, σ'ευχαριστω πολυ πολυ!!!
Παντα να γελαμε λεμε!!! :):):)
***

@ion περιμενω αναλυτικοτερο σχολιο... Αν κ το "τι ειπες ρε ατομο" , τα λεει ολα!!! Φιλια!!
***

@unlearn... σου το ειπα εγω!!! Μοιαζουμε!! Τα θελω ολα, ολα ομως, κ ολα μαζι μαλιστα!! Τι καλα να μπορουσαμε να οργανωναμε μαζικες μετακομισεις... Φιλιαλαλαλαλαλαλα!!!
***

@Σπυρο μου σας θελω, πολυ σας θελω!! Κ παλι καλα που σας ειχα ολο το χειμωνα.. μονο εσας ειχα!!!
Παντου μαζι θα πηγαινουμε!!!

@salvador ενας λογος για να μη γινεις ποτε εκπαιδευτικος : Φεβρουαριος σε νησι!!! Βεβαια μετα, αν περασεις αυτη τη δοκιμασια, πας κ για υπουργος παιδειας!! Μαγεια ειναι το νησι τωρα.. Τα ψιλοξερεις κ εσυ!!! Καλα κ εσυ με Ιταλιδες??? Πφφφφ... Σιγα!!! :):):):):):)
Φιλια!!
***

@love & poison προσεχω, μην ανησυχεις!!! Ο,τι ηταν να παθω το εχω ηδη παθει!!! Ζηλευουμε?? Ζηλευουμε???? :P
Φιλιαα!!!
***

Anonymous said...

πού χάθηκες ρε ατομάκι;;

αύτη η πορεία ζωής που έχει χαράξει η μοίρα για σένα,να το θυμάσαι,εκπλήξεις θα έρχονται πάντα..κι εσύ ξέρεις να τις ζείς!!

ευχομαι πάντα να έχεις τις καλήτερες εικόνες και εμπειρίες απο παντού!

Gwgw said...

Υπέροχη περιγραφή. Η αγάπη αν άξιζε θα κρατούσε. Εξάλλου έτσι είναι η ζωή κάτι τελειώνει και κάτι αρχίζει. Να περνάς πάντα καλά και να είσαι χαρούμενη που έχεις τέτοιους φίλους.

o kairos said...

Τελη Αυγουστου θα ειμαι στο λιμανι κακομοιρα μου,κοιτα μη και δεν ερθεις με μελι.Μην ταξεις τ αγιου κερι και του παιδιου παιχνιδι...

Anonymous said...

Kai auto legete zoi me tis omorfies tis kai tis anapodies tis na pernas kala...

Anonymous said...

Χρόνια πολλά κουκλάρα! Να είσαι πάντα ευτυχισμένη και στην ψυχολογία του έρωτα!
(εγώ γιορτάζω 1η Νοεμβρίου επειδή σε δύο βδομάδες έχω γενέθλια και δεν θέλω να βάζω τον κόσμο σε έξοδα δύο φορές σ' έναν μήνα:P )

iro* said...

@Εφακι εδω ειμαι.. εδω κ εκει..
Σ'ευχαριστω πολυ πολυ, κι εσυ να περνας καλα κ παντα να γελας!!!
Φιλι!!
***

@Γωγω μου, το κακο ειναι οτι εγω ακομα πιστευω οτι η αγαπη αξιζε..
Anyway, αν ειναι να'ρθει θε να'ρθει.. Οι φιλοι να μεινουν, κ τα αλλα δε με νοιαζει!!
Σε φιλω πολυ πολυ!!!
***

@Καιρε μου φευγω συντομα, αλλα αφου εταξα του αγιου κερι, του παιδιου παιχνιδι κ του καιρου ψαρι (!). τελη Αυγουστου παλι πισω θα ειμαι!!! Αναμενω!!! :):):)
***

@Jimako μου κ εσυ να περνας παντα ομορφα!!
Φιλια!!
***

@Αργυρενια μου, καλη μου, εννοειται οτι γιορταζω κ τον Ιουλιο, κ το Νοεμβριο!!! Κ εγω εχω γενεθλια τωρα στα κοντα.. Κ ξερεις, παμε για ενα μεγαλο , ωραιο δωρο!!! :):):):):)
Φιλαρεςςςς!!!
***

Anonymous said...

Poy eisai oeo?
Jimis.