Monday 2 April 2007

**..my life..**

Παντα, μα παντα στη ζωη μου συνδιαζα ολες τις εντονες στιγμες της ζωης μου, κ τις ευχαριστες, κ τις δυσαρεστες με ενα τραγουδι.. Ειναι λιγο νωρις για να παρουσιασω το "the soundtrack of my life", κ επισης πολυ μα παρα πολυ δυσκολο να μιλησω για τραγουδια χαρακτηριστικα για το ειδος που μου ζητησε ο Pan (ο οποιος ειναι η αφορμη κ ο παρακινητης του παροντος post!), αφου δε ξερω τι να πρωτοδιαλεξω.. Θα κανω ζαβολια λοιπον, κ θα αναφερω απλα τα αγαπημενα μου, αυτα που με εχουν καθηλωσει, συνηθως σε ανυποποτο χρονο.. (πειραζει?)

Killing smile -death in vegas (γιατι ειναι αυτο που με ακολουθει παντου τον τελευταιο καιρο, η μουσικη επενδυση μιας απο τις πιο ομορφες κ πικρες στιγμες της ζωης μου..*)

with or without you -u2 (οχι τοσο για το ιδιο το τραγουδι, που ετσι κ αλλιως μ'αρεσει, οσο για το οτι καθε φορα που το ακουω ειναι σαν να ξαναβρισκομαι στις docas στη Λισσαβωνα..)

miserere -The cat empire (γιατι οι στιχοι του ειναι η ζωη μου..)

again -Archive (για τη μελωδια κ αυτη την απιστευτη φωνη..)

laid & Say something -James (γιατι ειναι οι φιλες μου κ τα καλοκαιρια μου!!)

It's All True & Grand Canyon -Tracey Thorn (γιατι ειναι ολα τα tanqueray-tonic του κοσμου!!)

Mr.Brightside -Killers
Where is my mind? -Pixies (για τις μαλακιες στο αυτοκινητο!!)

Just when I needed you -Santessa (γιατι μου εφερε μια απαντηση εκει που ειχα σταματησει να ρωταω..*+*)


Ξεφυγα ε?? Πηρα φορα κ σταματαω γιατι εχω ηδη αρχισει να ταξιδευω μακρια.. Θα συνεχισω μονη μου!!
Thanks Pan!! :):)
***

5 comments:

Anonymous said...

Ω πτωχή μουσική παιδεία που έχω...

Τα τραγούδια τα ξέρω με νότες.
Πάω στον dj και λέω
ξέρεις εκείνο που πάει έτσι

λαλαλλα λαλαλαλ λαλα ?

iro* said...

Αργυρενια μου ειμαι σιγουρη οτι θα το τραγουδας πολυ μελωδικα κ θα σε καταλαβαινει παντα ο dj!! :):)
..Η' μπορεις να τον απειλεις με την παραφωνια σου κ να το βαζει το κοματι σου για να μην σε ακουει αλλο!!! :):):)
Σε φιλω πολυ!!!
***
..ψιτ.. Τα λεμε στη Θεσσαλονικηηηη!*

Pan said...

Πρώτα να σου ζητήσω πολλές συγνώμες για την καθυστερημένη απάντηση.
Στην συνέχεια, μία μικρή 'παρατήρηση' αν θες: Ούτε να διανοηθείς να φτιάξεις το 'soundtrack της ζωής'.
Τι είσαι, κανένας ξοφλημένος που αποφάσισε πλέον να τα γράψει όλα στα πέταλά του και να την κάνει; Μην ακούω βλακείες.
Και ούτε ποτέ να το επιχειρήσεις. Που ξέρεις πότε θα ακούσεις την επόμενη μουσική που θα σε συγκλονίσει;
Τέλος (σκύψιμο κεφαλιού) ντρέπομαι γιατί τα περισσότερα κομμάτια δεν τα ξέρω. Φυσικά, αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να ξαναβγώ στο ψάξιμο.
Ευχαριστώ!

drunksoul said...

Εγώ είμαι σε πιο classic rock μονοπάτια, απλά λέω μια καλημέρα. James είναι ο James Morisson?Την είχα πατήσει μια φορά με το όνομα.

iro* said...

Χρονια πολλα, χρονια ομορφα σε ολους!!***

Pan μαλλον κ εγω πρεπει να ζητησω συγγνωμη για την καθυστερημενη απαντηση.. Ναι, εχεις δικιο, δεν θα φτιαξω soundtrack!!! ..Οχι ακομα!! Να τα βρεις τα τραγουδακια, ελπιζω να σου αρεσουν!! :):) ***

Drunksoul οι james ειναι οι james!!! Τελος!! Μη γελιεσαι!!!
..Ειναι λιγο αργα να ανταποδωσω την καλημερα ε?? Μια καλησπερα κανει??? :):) ***