Monday 16 April 2007

*..walk through happiness..*

Δεν ξερω πως να ξεκινησω... Με το "the fountain".. Με το ξημερωμα της Μ.Πεμπτης στις 9 το πρωι, εξουθενωμενη κ βγαζοντας πανω στην κιτρινη μπλουζα (οχι τη δικη μου) το κλαμα δυομιση μηνων.. Με το ξημερωμα της Τεταρτης του Πασχα που κατεβηκαμε απο το σπιτι για ενα τσιγαρο στην παραλια.. Με τα στριμμενα χαρτακια.. Με την ανακουφιση που ενιωσα συνειδητοποιωντας οτι οι φιλες ειναι κ θα ειναι εκει, κ θα περνανε ομορφα.. Με τις μουσικες κ τα soundtracks της ανατολης.. Mε τον πονο του αποχαιρετισμου μεσα στην παραζαλη του αλκοολ.. Με το οτι καταφερα να πω αυτο που ηθελα (..κι ας τις φανταζομουν αλλιως τις συνθηκες!!) Με την υπεροχη ανατολη που ειδα ταξιδευοντας, πετωντας πανω απο τη Χαλκιδικη.. Κ μετα εσβησα..***

11 comments:

ion said...

Κάπως έτσι πέρασα κι εγώ. Αλκόολ, τσιγάρα, μουσικές...
Α! και μια μικρή απογοήτευση στα προσωπικά... :)

iro* said...

.. ion ηταν πολυ εντονο αυτο το Πασχα, απο καθε αποψη!! Το εζησα στην καθε του στιγμη, για την καθε του στγμη κ μονο.. Δεν θες να σου πω εγω για απογοητευση στα προσωπικα..
(μικρη? πφφ..) Καλα να περναμε ρεεεεε!!! :):):)
***

Kwlogria said...

Όλα καλά κοριτσάρα μου!! Να είμαστε καλά να ζούμε όμορφες στιγμές και να προχωράμε!!! Σε φιλώ πολύ γλυκά!!!!!!!

iro* said...

Να γελαμε.. Παντα να γελαμε φιλεναδα!! σε φιλω κι εγωωω!!!
Πιο γλυκα!!!
;) ***

Σπύρος Σεραφείμ said...

κι αφού ξεκίνησες με το the fountain, θα σου πω ότι κι εγώ αυτές τις μέρες κάπως έτσι ήμουν. Και στο μυαλό μου ερχόταν πολύ συχνά στίχοι των Smiths από το REEL AROUND THE FOUNTAIN. Τραγούδι για βόλτα στη θάλασσα και τσιγάρα. Όσο για τα τραγούδια που απαρίθμησες σε προηγούμενο post σου, το With or without you - U2 που ανέφερες, το έκανα ποστ κι εγώ. θα το βρεις, αν δεν έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις, στο blog μου, με αυτόν τον τίτλο. Και κοίτα κάτι συμπτώσεις: Όταν το έγραφα, όπως κι εσύ το δικό σου, ήταν λίγο πριν από το Πάσχα...
Καλώς ήρθα!

iro* said...

Το "the fountain" ηταν η μονη ταινια που ειδα τις μερες που βρεθηκα στον πολιτισμο.. Κ δεν θελησα να δω αλλη μετα. Κ θα κανω πολυ καιρο να θελησω να δω αλλη (κ να ηθελα δεν μπορω εδω!) Με γεμισε... Κατα τα αλλα ναι, βολτες στην παραλια, αλκοολ, τσιγαρα, αλκοολ, αλκοολ... Το ειδα το post σου. Δεν νομιζω οτι υπαρχει ανθρωπος που να μην εχει συνδεσει αυτο το τραγουδι με μια κατασταση...
Καλως ηρθες!!! :):)
***

drunksoul said...

Αλκοόλ τσιγάρα και παραλία...Προχτές γύρισα από διήμερο ελεύθερο κάμπινγκ και έχω στο μυαλό μου ακριβώς τα ίδια.Χωρίς την απογοήτευση βέβαια...

iro* said...

Τι ομορφα!! Ειναι παντως τρελος ο συνδιασμος τσιγαρο-αλκοολ-θαλασσα..
Χαιρομαι που δεν ειχες απογοητευση, κ σε μενα κατι παει να διορθωθει τωρα..Καποιος βαζει μυαλο!! :):):)
***

o kairos said...

Ο επομενος βρεεεε

iro* said...

Τον εαυτο μου εννοουσα καιρε μου!!
Λεω να μην περιμενω απο αλλους.. Ας βαλω μυαλο εγω!!
Καλημερες!!!
***

Naty! said...

m'areseis....!