Thursday 8 March 2007

**..An ordinary (!) day..**


Tα παιδακια στο Δημοτικο ειναι απιστευτα!! Ειναι κατι μερες που σηκωνομαι με δυσκολια, βαριεμαι, θελω να κυλιεμαι στο κρεβατι ολη μερα, να πιω τον καφε μου στην αυλη μου και οχι στην αυλη του σχολειου.. Μερες που απλα «δεν θελω να παω σχολειοοοο!!!» (χρονια ειχα να το πω αυτο!).. Κι ομως παντα κατι θα γινει, κατι θα κανουν, κατι θα πουν και γυρναω στο σπιτι γελωντας, προσπαθωντας να τα θυμηθω ολα και αρχιζω τα τηλεφωνα.. «ακου τι ειπε ο Μιχαλακης απο τη δευτερα» η’ «τι εκανε η Μαρουσα απο την Τεταρτη».. Πρεπει να τα γραφω να μην τα ξεχασω!! Το χιουμορ τους ειναι εκπληκτικο, αυθεντικο κ καυστικοτατο!!! ..Κ τοσο αθωο!! Κανω προσπαθεια να μην απαντησω αναλογως κ να κρατησω τους τυπους.. Ειναι πανεξυπνα κ το πιο ομορφο απ’ολα ειναι το ποσο αγαπημενα ειναι μεταξυ τους (..ασχετα που πλακωνονται κ χτυπιουνται στο ποδοσφαιρο, κ μετα φωναζουν το ενα το αλλο Materazzi k Zidane!!)
Δεν ξερω αν ειναι παντου ετσι, αν φταιει το οτι ειναι τοσο μικρη η κοινωνια εδω, η’ αν απλα ειμαι πολυ τυχερη, παντως ειναι πολυ πολυ αισιοδοξο το μηνυμα που δινουν για το μελλον τα πιτσιρικια μου!! Τα αγαπω πολυ, κι ας μην το ξερουν ακομα.. (αν κ νομιζω οτι με εχουν παρει χαμπαρι τα ατιμα!!) ***

11 comments:

Kwlogria said...

Εδώ σε αγαπάμε εμείς που δε σε έχουμε δει ποτέ, τα πιτσιρίκια σου δε θα σε αγαπήσουν;;; Ψηλά το κεφάλι μη σου πάρουν τον αέρα!!!! :):):):):):):):):)

ion said...

Τα σκασμένα όλη μερα ποδόσφαιρο και σχολιάζουν με χιούμορ τον κόσμο! Δεν το κρύβω, τα ζηλεύω. Κι εγώ τέτοιο πειραχτήρι ήμουν ;)

iro* said...

Ειναι πραγματικα για βιβλιο η καθε μερα!!! Δεν ανησυχω γλυκια μου κωλογρια, εχουμε βρει τους κωδικες μας να κραταμε τις ισορροπιες κ εγω κ αυτα!! Κι εγω σας αγαπω!! Ολους!! (μπηκε η ανοιξη, ζητω!!):) ***

ion, νιωθω λες κ ειμαι σε χωριο του '60 με τοσο παιχνιδι κ ανεμελια!! Κι εσυ τετοιος ησουν ε??
χμμμ... Αναρωτιεμαι τι να εγινε η αμοιρη η γυμναστρια που ειχες.. :) :) ***

Alter Ego said...

iro* που είσαι δασκάλα?

iro* said...

στην Ιο Σκοτεινη μου!! Γυμναστρια..(yeah!) Χαααλιααααα!!! :):):):):)
***

Alter Ego said...

...ελα βρε που είναι χάλια... πλησιάζει το καλοκαίρι και θα έχεις τζάμπα διακοπές...
ποσο καιρο είσαι εκει?

iro* said...

Πλακα κανω ρε, τελεια ειναι!!!
Μετα τα χριστουγεννα ηρθα.. Καινουριο ειμαι ακομα.. Κ δεν θα το χορτασω το νησι μεχρι το καλικαιρι..***

Alter Ego said...

...και εμείς εδώ στη Θεσ/νίκη να περιμένουμε να πάμε το καλοκαίρι στα νησιά...πρέπει να είναι πολύ ωραία πάντως η ίος αυτή την εποχή που ακόμα δεν έχουν σκάσει μύτη οι τουρίστες...

iro* said...

Τελεια ειναι.. Απλα εμενα με την αναποδια μου κατι με εχει πιασει τωρα κ θελω να γυρισω Θεσσαλονικη.. Για λιγο, να βγω, να δω φιλους κ αγαπημενους κ μετα να γυρισω στο νησι να ξεσαλωσω μεχρι τον Ιουνιο!!
Ευτυχως το Πασχα ειναι κοντα!!***

Anonymous said...

Καλό μου εσύ!
Έτσι και ο μπράδερ, σχολάει και έρχεται και μου λέει τι έγινε στην τάξη...

Πως λέμε χαζομαμάδες?
χαζοδάσκαλοι!

:P

iro* said...

Καλως τη συνονοματη!!
Χαζοδασκαλα κανονικα λεμε!!!
Ρε συ ειναι απολαυστικα!! (σαν τσουρεκακια, ξερεις εσυ!!) :) :)
Πες στο αδερφι να γραψουμε κανενα βιβλιο παρεα! :Ρ
φιλι!*