Friday 16 March 2007

**..Shit happens!!..**


Απογευμα Παρασκευης! Τι ωραια!! (βιαστηκα να το πω..) Μετα την απαραιτητη κ πλεον καθιερωμενη μεσημεριανη siesta (εδω ναι "τι ωραια!"), ξυπνησα με πολυ καλη διαθεση να δω το ηλιοβασιλεμα, να πιω ελληνικο στην αυλη μου κ να γραψω κ καμια μαλακια, να βαλω ενα καινουριο post βρε παιδι!! Ε, με τον ελληνικο ειπα να φαω κ ενα γλυκακι, του κουταλιου, δαμασκηνο της γιαγιας!! Ναι, θα ηταν ολα ιδανικα!! Τι το 'θελα το γλυκο, μου γλυστρισε το βαζο απο τα χερια, επεσε κ εσπασε κ εγιναν ολα πουτανα... Κ φυσικα μετα επρεπε να σπασω κ ενα ποτηρι, κ να πεσει κ το βαζο με τα λουλουδια κ εγω να βρεθω να σφουγγαριζω κ να τιναζω χαλια με φοντο το υπεροχο ηλιοβασιλεμα κ το απεραντο πορτοκαλογαλαζιο..

Α'ι' σιχτιρ!! Δεν γραφω τιποτα, νευριασα!! Τουλαχιστον ερχεται weekend και θα εχω καθαρο σπιτι!! Αλλα εχασα ενα πραγματικα μοναδικο ηλιοβασιλεμα.. (ο ηλιος βουταει ολοκληρος στη θαλασσα κ τετοια..)

AYTA EINAI ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!! :s
***

22 comments:

drunksoul said...

Έσπασες το βάζο με το γλυκό,ένα ποτήρι και ένα βάζο με λουλούδια. Αυτό δεν ήταν απογευματινός καφές,η καταστροφή της Σμύρνης ήταν.

iro* said...

K ακολουθησε κ συνεχεια, αλλα ευτυχως τα ποτηρια δεν ηταν δικα μου, κ στα μπαρ εχουν μπολικα...
Μολις γυρισα, ντροπιασμενη κ κομματιασμενη!! (σαν το βαζο με το γλυκο! -κομματιασμενη,γιατι ντροπιασμενη σαν βαζο δεν παει!) :)
νανι τωρα..
***

Ploutwnios said...

Πωπώ...καμιά φορά η ζωή είναι πολύ σκληρή...

iro* said...

Ασε Πλουτωνιε, ενα δραμα!! Τι να σου λεω τωρα.. Προσπαθω να το ξεπερασω, για να δουμε σημερα!!
Καλημερα!!***

Ploutwnios said...

Τί να πεί κανείς τέτοιες στιγμές... Κουράγιο...
Καλησπέρα.

drunksoul said...

Το αστεράκι τι ρλόλο παίζει?Αν θέλεις απαντάς.

iro* said...

Drunlsoul το αστερακι παιζει πρωταγωνιστικο ρολο!! Ειναι σημα κατατεθεν, εδω κ καποια χρονια..
Κ συνεχιζω να σπαω πραγματα!!
Καλημερα!!***

iro* said...

drunksoul!! (sorry για το drunlsoul!!) ***

Naty! said...

kalhmera re paliozouzou..!!
afou den se prolava spiti mporw na sou pw apo edw pws gyrnontas shmera spiti sou 8a exeis ekplh3h!!!
logika twra pou 8a to diavazeis 8a exeis hdh dei gia poia ekplh3h milaw...(eipame myrmhgi, alla thn 3exwrizeis...!!!)
perimenw na me pareis na mou peis...ante twra...na egw 8a perimenw edw sth 8essalonikh diakritika...*
Naty

o kairos said...

Γυαλινος κοσμος,διαφανης,ολα στη φορα.

Ploutwnios said...

Γιατί δε βάζεις τη φατσούλα σου κανονικά (χωρίς φτερά και πούπουλα) να σε απολαύσουμε;

iro* said...

Γυαλινος κοσμος γεματος αντικατοπτρισμους κ χρωματα καιρε μου!!!*** :):)


Πλουτωνιε ετσι ειμαι ρε, με φτερα κ πουπουλα!! Κ καμια φορα με πισσα!!***

Ploutwnios said...

Καλά "ρε", μη δαγκώνεις...

iro* said...

Δαγκωνω ρε!!! :):):)
***

Ploutwnios said...

Μπααααα....

Ploutwnios said...

Γατάκι είσαι...

iro* said...

ΔΑΓΚΩΝΩ ΛΕΜΕ!!!
***

iro* said...

test... (για τη photo!!) ***

Kwlogria said...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχα κοριτσάκι μου!!! Τον πούστη τον Μέρφυ! Τον πούστη!!!!!!!

iro* said...

Kwlogria μου, μεγαλος αρχιδης ο Μερφυ!!! Κ μαλλον τελευταια εχει προσωπικα προβληματα μαζι μου... (δεν θα τον πετυχω πουθενα??? Το επομενο υαλικο θα ειναι στο κεφαλι του!! τον μαλακα!!)
***

Anonymous said...

άτσαλη σαν κι εμένα είσαι
πολλά κοινά, φιλενάδα

άλλη φορά
άσε τη σκούπα και το φαράσι στην άκρη

απόλαυσε το ηλιοβασίλεμα

και μετά άρχισε τη φασίνα

ξέρω'γω, άκου με.

iro* said...

Αργυρενια μου εχω να πιασω σκουπα απο εκεινη την παρασκευη κ μαζευω ηλιο.. Ειχα κ μια εκπληξη (αυτες οι φιλεναδες ρε παιδι μου, ερχονται τις πιο απιθανες στιγμες, λες κ ξερουν ακριβως ποτε τι θελεις ..παντα!!!!!)
Κι εσυ τετοια ατσουμπαλη εισαι ε? σε εχω καταλαβει!!! Οι Αργυρενιες στην ατσουμπαλια περνουν χρυσο!!!
Φιλι*** ..κ οταν ανεβεις Θεσ/νικη, ειμαι σιγουρη οτι θα σε πετυχω καπου!!***