Saturday 10 March 2007

**..The ultimate melting.. (η' αλλιως, το απολυτο λιωσιμο!!)..**


Καμια εμπνευση.. Βαριεμαι! Ειναι ενα pyjama-Σαββατο, με ενα μικρο διαλειμμα για φαγητο εξω με παρεα! Ε ναι, που να μαγειρευεις σαββατιατικα κ μαλιστα με πυτζαμες!! (Μεχρι κ η Βεφα, ολοκληρες κοτρωνες φοραει για να φτιαξει ενα ιμαμ..) Κ απο χθες το απογευμα που ο καιρος φαινοταν που το παει, ετοιμασα ψυχολογια καναπε, βιβλιου, μουσικης, τηλεορασης κ γενικως καθε μαλακιας που δεν χρειαζεται να σηκωθεις για να την κανεις!! Α! Εδωσα κ 17€ στο supermarket για σοκολατες κ γλυκα κ φυσικα το απαραιτητο κουτι μερεντα!!! Στρογγυλοκαθησα λοιπον σαν το βουδα στο καναπεδακι μου (που αν συνεχισω ετσι θα με χωραει με δυσκολια σε λιγο!), τα αραδιασα ολα γυρω μου κ αρχισε το party!! Τι ωραια!! Καιρο ειχα να γουρουνιασω ετσι.. Με τυψεις βεβαια, σε καθε μπουκια, κ αφου πηρα πολλα τηλεφωνα μετα να εξομολογηθω την αμαρτια μου.. (ναι, κατα το γνωστο "αμαρτια ομολογουμενη..") Μετα λοιπον το εριξα στη ρακη (μην ξεχνιομαστε), αρχισα να γραφω στο moleskine μου, καθως αυτα που εγραφα δεν ειναι για το blog (το οποιο κραταει ψηλα το επιπεδο με το ουσιωδες περιεχομενο του...) κ με πηρε ο υπνος με scarface, σε ενα απο τα ατελειωτα διαλειμματα για διαφημησεις που κανει το star... Ξυπνησα λοιπον απο το πιστολιδι τη στιγμη που ο Tony Montana αποχαιρετουσε το ματαιο αυτο κοσμο, τον βουτηγμενο στην αμαρτια, τη διαφθορα κ την κοκα'ι'νη... Ανεβηκα με κλειστα ματια τη σκαλα να παω στο κρεβατακι μου, (εχω κ ενα παρασημο στον αγκωνα απο αυτη τη σκληρη μου προσπαθεια!) κ συνεχισα εναν απιστευτο υπνο με ονειρα, σαλια στο μαξιλαρι, κλπ. (οκ, κ καποια δευτερολεπτα με ανοιχτα ματια, τσεκαροντας μηπως κ ηρθε το μηνυμα που περιμενα..*)

Κ ξημερωνει Σαββατο, κ εγω με την ιδια ζωντανια που ειχα κ χθες (κ λιγο λιγοτερη, αφου ηταν ακομα πρωι, μολις 12.30!!), κατρακυλισα απο το κρεβατι στον καναπε, αφου εκανα καφε, μπολικο, για να μη χρειαστει να σηκωνομαι κ πολυ.. Κ μετα απο μια συντομη αναγνωση του ημερισιου τυπου, βγηκα για φαγητο, τα απαραιτητα κρασια κ τα συνοδευτικα τους, για να γυρισω εξουθενωμενη (!), να κανω ενα ντουζ (πολυ λεπτομερης εγινα ξαφνικα?? ε, ντουζ δεν κανει καθε γυναικα με το που επιστρεφει σπιτι μετα απο εξοδο?? τι? μονο στις ταινιες?? γαμωτο.. παντως η ταβερνιλα επρεπε καπως να φυγει!!) κ να ξαναπαρω λοιπον θεση στον καναπε, ετοιμη για το δευτερο γυρο.. (χωρις γλυκα ομως, φτανει!! -μονο ρακη!-)

Ωραιο Σαββατο.. Καθολου εποικοδομητικο!! Καιρο ειχα να το κανω, κ θα κανω καιρο να το ξανακανω.. Παχαινει αφου..***

2 comments:

drunksoul said...

Διάβαζα το απόγευμα κάποια παλιότερα κείμενά σου και έπεφτα συνέχεια πάνω σε ρακές και τσίπουρα.Δηλώνω αλληλεγγύη και στέλνω μεθυσμένους χαιρετισμούς.Ώρα για ύπνο...

iro* said...

Drunksoul κ εμενα αυτο ακριβως μου συμβαινει.. Ολο πεφτω πανω σε ρακες κ τσιπουρα!! Εισαι soulmate!!
Καλημερα!!***