Friday 2 March 2007

**..shame..**

..Πειραζει που δεν εχω διαθεση να σχολιασω την eurovision κ τον ταξιαρχο (για τον οποιο δεν εχω ιδεα..)?? Πειραζει που με απασχολουν αλλα πραγματα?? Πιο καθημερινα, πιο προσωπικα, πιο γιηνα, πιο πραγματικα, πιο αμεσα, πιο αληθινα... Ποσο δηλαδη να με επηρεασει ο Σαρμπελ κ το καθε στρινγκ (κατι τετοιο δεν παιζει?) στις σχεσεις μου κ στη ζωη μου?? Αρνουμαι.. Πλακωνονται οι φοιτητες στους δρομους, αγωνιζονται, κ νιωθω τυψεις που ζω σε μια αλλη πραγματικοτητα.. Μου φαινεται μακρινο.. Κ ειναι κριμα, γιατι πιστευα οτι θα παραμεινω ενεργη ακομα κ οταν "ξεμπερδεψω" με τα πανεπιστημια.. Αλλαζω κ ντρεπομαι.. Κ ειναι νωρις, κ ομως αλλαζω.. Εχω πραγματα να πω, ομως νιωθω οτι δεν εχω το δικαιωμα, δεν με παιρνει, ειμαι πλεον απ'εξω.. Οχι απο την αλλη πλευρα (σε καμια περιπτωση!), απλα απ'εξω.. Ντρεπομαι, το λεω.. Κ δεν αρκει, το ξερω..*

3 comments:

Alter Ego said...

...don't care...να μην ντρέπεσαι κοπέλα ...το κόλπο είναι να είσαι αληθινή και να περνάς καλά να ασχολεισαι με ότι αξίζει για σένα...τα υπολοιπα είναι τρικ τηλεοτπικής κατανάλωσης...το tripaki τους είναι να νομίζουμε οτι όλοι γύρω μας είναι σαν την εικόνα που παρουσιάζει η TV...κλείνουμε το χαζοκούτι και πάμε για μεσημεριανό κρασάκι!!!¨:-)

iro* said...

thanks,niwthw kapws kalytera.. (les na einai to krasaki?? xik!)eisai too good to be fake!! mi mas diapsefseis!! i moni mou enstash (oxi se sena, genikotera) einai oti o kathenas sto blog tou mporei na poulaei o,ti goustarei k den anagazei kanenan na symfwnisei.. asxeta an kapoioi prospathoun na epireasoun! ;) nomizw oti mporoume na katanohsoume, na exoume ena kritirio k na epileksoume ti mas kanei k ti den mas kanei.. einai vareto na symfwnoume oloi..
na pernas na ta leme!!*
tha erxomai k egw ekei pou kaneis piatsa.. m'aresoun ta skotadia!!*

Alter Ego said...

ακριβώς το ίδιο πιστεύω και εγώ και να σου πω κάτι το blog μου γι'αυτο το δημιούργησα...κοιτούσα μέσα στα blog και έχω και μια γνωστή μου που γράφει και βαρέθηκα να βλέπω ανθρώπους να αλληλογλύφονται χωρίς να υπάρχει καμμία διαφορετική άποψη και αυτο τον επηρρεασμό στον οποίο αναφέρεσαι και έτσι δημιούργησα ένα blog "πιάτσα" που ο καθένας θα γράφει ότι του καπνίσει με χιούμορ και χρησιμοποιώντας την ανωνυμία του για να κράξει ότι θέλει και να διαφωνεί όσο θέλει και γενικώς να χρησιμοποιεί την ανωνυμία του ιντερνετ για να ξεγυμνώνεται και όχι να προσποιείται τον άλλο του ευατό που δεν μπορεί να βγάλει στον πραγματικο κόσμο...και επειδή σε συμπαθώ κερνάω στην πιάτσα μου ότι θέλεις!!!στα σκοτάδια πέφτουν οι μάσκες!!!