Wednesday 28 March 2007

** Γουατ δε φακ??**


Η' στραβος ειναι ο γιαλος η' στραβα αρμενιζω...***

14 comments:

ion said...

Στραβό καράβι-ίσιο ταξίδι, λέει η γιαγιά μου. Σοφή γυναίκα.

iro* said...

ion ισως στο τελος να φτασω στον προορισμο μου, ποτε δεν ξερεις...
Παντως με τη λοξα μου (γιατι μαλον ο γιαλος δεν παιζει να ειναι στραβος) εχω να φαω πολυ αλμυρα!!!
Ελπιζω να μη βουλιαξω, κατι ξερουν οι γιαγιαδες αλωστε!! :):):)
***

iro* said...

μαλλον κ αλλωστε... αυτο το πληκτρολογια λιμπιζεται τα διπλα λ !!
..ε ινε κε που δαιν τα περνο εφκολλα τα γραματτα... :))))))) ***

drunksoul said...

Εγώ λέω οτι μάλλον ο γιαλός είναι στραβός...Μην αγχώνεσαι.Θα φτάσεις στον προορισμό σου αρκεί να ξέρεις ποιός είναι.

iro* said...

drounksoul η μαλακια ειναι οτι εχω επιλεξει προορισμο... Κ θα φτασω, εστω κ ναυαγισμενη...
***

iro* said...

ok.. drunksoul!! πο πο σιμερα ωλω ωρθωγραφεικα λαθι κανο!!! τυ ντρωπυ!!***

drunksoul said...

Ε όχι και μαλακία.Όλος ο κόσμος ψάχνεται και εσύ που ξέρεις τι θέλεις γκρινιάζεις?Αυτό είναι το σημαντικό.Για να το επέλεξες κάτι θα αξίζει.Όλα τ'άλλα τα βρίσκεις στην πορεία.

o kairos said...

Προχωρα.Η φωτογραφια ειναι στραβη...

iro* said...

drunksoul αυτο ειναι το κακο.. οτι τα βρισκω οοολα στην πορεια!! ολα μπροστα μου!! Τα περναω ομως εχω καλη πυξιδα!! :):) ***

o kairos, ημουν σιγουρη οτι καποιος θα μου ελεγε για τη φωτογραφια, και σας ειχα στο μυαλο μου οταν την ανεβαζα στο post!! Οταν την εβγαζα μου φανηκε για ισια, οποτεσιγουρα αρμενιζω στραβα!!! :):):) ***

Καλημερα!!!***

Ploutwnios said...

Ανέβηκες ή να φορέσω τη στολή βατραχανθρώπου;
Ο.Υ.Κ.!!!

iro* said...

Εχω πιει κατι ουζα κατω στο λιμανι, κ αυτη τη στιγμη ειμαι στο σχολειο κ βλεπω με τα παιδακια το "lost in translation"... πολυ σουρεαλ μερα, δεν μπορω να σου πω με σιγουρια τι παιζει.. :):)
***

Pan said...

Με μέτρο τα ούζα. Είναι πολύ πονηρά! Σε ψάχνει κάτι στο μπλόγκ μου!

Anonymous said...

iro* mou ola einai straba...
ki esy kai o gialos!ki emeis mhn sou pw...
mhn skas! exoume pithanothtes... dyo arnhseis kanoun mia katafash!

iro* said...

Pan τα ουζα εχουν αρχισει κ δεν σταματανε.. Ερχεται Πασχα αφου!!! Καθε μερα κ πιο πολυ!! Χικ χικ χικ!! Ευχαριστω κ παλι για την προσκληση, το επομενο post δικο σου!!***

Καλως την την Γατα!!! Ολα στραβα, ναι ρε συ, δεν μπορει να φταιω εγω συνεχεια.. Ειναι κ ο γιαλος "καπως" !!! Ειπαμε ομως, θα τον αρμενισουμε..:):) ***