Sunday 1 April 2007

...*


GETTIN' AWAY WITH IT ALL MESSED UP...*+*

6 comments:

Kwlogria said...

Τα'χεις δει όλα αυτές τις μέρες; Κάτι τέτοιο μου μυρίζεται..! Ψιτ κοπελιά, σήμερα έχει πανσέληνο. Αν δε σε χαντακώσει, απόλαυσέ τον! Μάκια:)))))))))))))))))))))))))

iro* said...

Ρε kwlogria μου, δεν ξερω τι με εχει πιασει.. Ζω δυο πραγματικοτητες!!! Την πανσεληνο παντως θα την απολαυσω, ειναι κανονισμενο!! :):):):)
Σε φιλω!!***

Kwlogria said...

Ναι σωστά. "Η" πανσέληνος. Ποιον να απολαύσεις; Αγράμματη κωλόγρια..

iro* said...

Ιπαμαι, γη αφτω σαι παο!! :):):)
***

o kairos said...

Δυο πραγματικοτητες.Χμμμμ.Μου μυριζει δυο φαινομενικα αλληλοσυγκρουομενες επιθυμιες.Φαινομενικα.Γιατι ολες οι επιθυμιες χωρανε μεσα σου.

iro* said...

Ολες οι επιθυμιεσ χωρανε μεσα μου..
Κ ξερω κ πως να τις συνδιασω για να συνυπαρχουν αρμονικα μεσα μου..
Κ ειναι αδικο που δεν εχω την ευκαιρια...
***