Tuesday 24 April 2007

**..Δουλεια δεν ειχε ο διαολος..**

Θα πω τον πονο μου... (λεμε τωρα..) Το Σαββατοκυριακο που περασε, δουλεψα ωσαν barwoman (yeah!!) σε ενα απο τα πιο αξιολογα μπαρακια του νησιου.. (αν οχι το καλυτερο!)
Με μουσικαρες, με γελιο, με την παρεα να μου κανει πλακα εξω απο τη μπαρα, να μου παραγγελνουν τα πιο απιθανα coctails κ να μου ευχονται καλη σταδιοδρομια στη νυχτα!! Ωραια ηταν, δεν το ειχα ξανακανει, αλλα λεω να το ξανακανω!! Πειραζει??? Εμενα οχι, τους φιλους οχι, τον περισσοτερο κοσμο οχι!! Τοτε γιατι να εισπραττω τοση αρνητικη ενεργεια απο καποια (λιγα ευτυχως, αλλα καθολου διακριτικα) ατομα στο μαγαζι που με κοιτουσαν κ σχολιαζαν λες κ ημουν καμια πουτανα?? Εντωμεταξυ πιο σεμνα ντυμενη δεν γινεται.. (παρα τις οποιες προτροπες!!)
Και λεω τωρα εγω.. Ειμαι στο νησι ολο το χειμωνα, ειμαι ωρομισθια (που σημαινει οτι παιρνω το 1/3 του βασικου μισθου ενος διορισμενου γυμναστη, κ πληρωνομαι μια φορα καθε 3-4 μηνες -για να μου φαινονται πολλα!!- , οποτε οσα κ να ειχα στην ακρη εφυγαν ευκολα κ αβασανιστα..). Αρα κατι επρεπε να γινει μαλλον.. Κ φυσικα η μονη λυση κ (γιατι οχι???), η πιο ευχαριστη ηταν το barwomanιλικι.. Αφου ετσι κ αλλιως θα εβγαινα για ενα ποτο (κ δυο..κ τρια..), αφου εμεις κ εμεις ειμαστε, γιατι να μην σερβιρω εγω σε ολους?? Ολο το χειμωνα στο σπιτι αυτο δε γινοτανε?? ΤΟΤΕ ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΙΣ ΜΩΡΗ ΚΑΡΙΟΛΑ ΜΕ ΤΑ 50 ΜΑΓΑΖΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΕΙΡΑ ΦΡΑΓΚΑ Κ ΜΕ ΚΟΒΕΙΣ ΕΤΣΙ??? ΣΟΥ ΠΗΡΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΗΠΩΣ??? Ουφ...
Αφου στο σχολειο κ στο μαθημα μου ειμαι κυρια, τι ζορι τραβανε?? Κ στο κατω κατω στο δημοτικο ειμαι, δεν παιζει να ερθει παιδακι στις 2 τη νυχτα να μου πει "Ελα κυρια, γαμησε μας με το volley, πιασε ενα cuba libre κ γρηγορα!!" Δηλαδη αν ημουν σε ενα σχολειο στη Θεσσαλονικη κ το βραδυ δουλευα σε ενα bar, θα το ηξερε κανεις?? Αλλα βεβαια, ειναι ακομα Απριλης, δεν εχουμε με τι να ασχοληθουμε εδω, ας κραξουμε τη γυμναστρια..
Μαλακες! Σας κραζω κ εγω.. Πειραζει??
Στο διαολο ρε.. Εγω τα Σαββατοκυριακα μου θα βαζω ποτα κ θα γουσταρω!! Κ ειμαι και καλη τελικα, αληθεια!! :):):) ..Λες να αλλαξω επαγγελμα?? Ετσι κ αλλιως αν περιμενω να πληρωθω απο τη Μαριεττα, παλι στο αλκοολικι θα καταληξω!! Ε, τωρα ειναι κ τζαμπα! :p

***

46 comments:

Naty! said...

esy plhrw8hkes toulaxiston...:S

Naty! said...

epishs sto sygekrimeno nhsi (opws k se alla vevaia) exoun dei tosa ta matia tous to kalokairi pou esy eisai panagitsa mprosta tous..(!)
mh dineis shmasia zouzou mou.Etsi apla..adiaforhse kai perna kala!

Naty! said...

epishs...esena h deuterh douleia sou, sou prosferei xrhmata kai diaskedash mazi!
ti na pw k egw h kahmenoula pou k apo th deuterh douleia mou, plhrwnomai mia fora to e3amhno k an...!k den paizei na diaskedasw..me tipota!
gi auto sou lew...perna kala k grapstous olous!!!

drunksoul said...

Μια χαρά είναι η φάση.Άσε τους μαλάκες να μουρμουράνε...

iro* said...

@naty εισαι βλακας!! (ξερεις γιατι!!)
Αλλα σε αγαπω!! (ξερεις γιατι!!)
Αντε, ελατε να κερασω!!

@drunksoul προσπαθω.. Κ ετοιμαζομαι για δυναμικο comeback το τριημερο που ερχεται!!! :):):)

***

Naty! said...

euxaristw zouzou mou!!!
3erw egw 3erw...

Ploutwnios said...

Μη μασάς! Πάντα θα υπάρχουν κωλοχαρακτήρες που θα προσπαθούν να σου χαλάσουν τη διάθεση για χίλιους δυο κομπλεξικούς λόγους. Είναι αναπόφευκτοι, αλλά και τόσο...διασκεδαστικοί αν κάτσεις να το φιλοσοφήσεις και καταλάβεις πόσο αστείοι είναι τελικά...
Έτσι μού'ρχεται να σκάσω μύτη στο νησί για κανένα ποτό μόνο και μόνο για στήριξη (όχι βέβαια ότι την έχεις ανάγκη).

iro* said...

Ελα ploutwnie κ θα σου κανω το καλυτερο sex on the beach!!! ΕΕΕΕεεεεεε!!! Το coctail εννοω, ετσι??? Μα τι σκεφτηκες παλι?? τς τσ τς... ;)
***

Σπύρος Σεραφείμ said...

το κακό είναι ότι όλοι αυτοί που βρίζεις και είναι τόσο "ζντουπ" στον εγκέφαλο, αποκλείεται να διαβάζουν μπλογκς!
Ένα μαρτίνι, παρακαλώ!

ion said...

Το πιο ηλίθιο είναι εκείνο το υπονοούμενο "δεν μπορεί κατι θα κανες κι συ, θα κουνήθηκες λίγο.."

Haig cola για μένα. Ας είναι πρωί:Ρ
Καλημέρα!

iro* said...

@Σπυρο μου, ελπιζω να διαβαζουν blogs οι μαλακες.. Για την μια πιθανοτητα στο εκατομυριο: "ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΕΣ ΡΕ!!!" ααχχχ... νιωθω καλυτερα!!
..ελιτσα να βαλω στο μαρτινι?? :):):)
***

@ion ναι, κουνηθηκα κ εγω!! Κ το ματι εκλεινα, κ το τηλεφωνο μου εδινα παντου, κ σφηνακια κερνουσα σε ολα τα τεκνα, κ ανεβηκα πανω στη μπαρα κ χορεψα γυμνη πασαλειμενη με σαντιγυ.. Τι να λεμε τωρα.. Τα 'θελα!!
Κερασμενο το haig, κ ελα να με παρεις οταν κλεισω!! ;)
***

Kwlogria said...

Λες και ζούμε στο 1800. Πρόσεξε μη σε κουρέψουν και σου κρεμάσουν καμιά ταμπέλα!!!!!!!!

iro* said...

Ρε kwlogria μου, ειμαι για δημοσια διαπομπευση, λιθοβολισμο κ μετα καψιμο στην κεντρικη πλατεια..
Ποια ??? εγω!!!! το "πνευμα κ ηθικη" !!! ...Πειθω?? ;)
***

Alitovios said...

Σε ζηλεύουν επειδή είσαι μούρη.

Anonymous said...

iro graftous olous mia zoi i ellada troei ta paidia tis....

iro* said...

@alitovie μου σπανε τα νευρα!!! Λιγο ομως, μετα ξεχνιεμαι!! :P
Καλα, οτι ειμαι μουρη δεν το συζηταμε!! Γαμω τα ατομα ειμαι σου λεω!! :):):)
Καλως μας ηρθες!!
***

@anonymous απορω ρε συ.. Δεν εσκασε ακομα απο τοσο φα'ι' η χοντρελα??? :)
***

iro* said...

Η χοντρελα η Ελλαδα λεω... που ολο τρωει κ τρωει κ τρωει τα παιδια της.. Δεν εσκασε να τρωει???
Ε και βαλε κ εσυ ενα ονομα.. :)
***

Anonymous said...

Kalimera ok tha to kano kapoia stigmi kai ayto.

Pan said...

Ποιος ψόφησε;

iro* said...

@anonymous καλημερα κ σε σενα!!
..Να το κανεις συντομα!!
***

@pan ποιος ψοφησε?? Τι εγινε??
***

Unknown said...

ένα νερό παρακαλώ...περαστικός είμαι...

o kairos said...

Γραφτους.Ρε πας καλα;Χολοσκασες για το τι λεει ο καθε μαλακας;Πιασε ενα Macalan χωρις παγο,σε χαμηλο και ερχομαι.

iro* said...

@narita μια που ηρθες δεν καθεσαι να κερασουμε κ ενα ποτακι??? Νερακι οσο θες, τωρα που υπαρχει!! Το καλοκαιρι θα αρχισουν τα ζορια..
***

@Καιρε μου, προσπαθω κ δεν το δειχνω.. Ισα ισα πεισμωνω κιολας!! Αλλα με ενοχλει, ειναι βλεμματα στον ιδιο χωρο κ τα εισπραττω κ δυστυχως δεν μπορω να φυγω, ουτε να παραφερθω!! ..Λες να αρχισω να φτυνω κρυφα στα ποτα τους?? :):)
***

Anonymous said...

oxi kai ta pota epidei o kosmos einai xazos den tha mas kanei san ta moytra toy....

iro* said...

Καλα, δεν παιζει να το κανω.. Απλα λεω, για την ηθικη ικανοποιηση!!!
anonymous αποκαλυψουουουουου!!!Αντε!!***

Anonymous said...

Kalitexniko h to kanoniko?
Dialexte...

iro* said...

κ τα δυο... κ μετα οπως αγαπας!!!
*** :):):)

Anonymous said...

Kalimera gia arxi...

Anonymous said...

apoktisa onoma...

Pan said...

Ρωτάω, ποιος ψόφησε και πρέπει εσύ να ασχολείσαι με την κάθε κομπλεξικιά;

Υ.Γ.: Το φτύσιμο στο ποτό δεν ειν'κακή ιδέα. Καθόλου κακή. Και να τους το σερβίρεις με ένα τεράστιο χαμόγελο να αποσυντονίζονται τελείως!

iro* said...

@καλως τον jim!!! εδω δεν ηξερα αν εισαι αγορι η' κοριτσι...
Καλημερα λοιπον!!! :):):)
***

@πανα μου, νομιζω οτι θα παψω να ασχολουμαι... Θα τους φτυσω!! (παρ'το οπως θες!!) Καλημερες!!!
***

Anonymous said...

Eimai agoraki......

Anonymous said...

Αν εισαι μονιμη διορισμενη ομως προσεχε γιατι οι μικρες κοινωνιες σκεφτονται αλλιως.Καλυτερα να σου βγει η μπλουζα παρα το ονομα.Η κακια των ανθρωπων ειναι απισευτη και θα την βρεις μπροστα σου απο κανενα συλλογο γονεων-κηδεμονων αν υπαρξει ευκαιρια.
Οποτε φυλαγε τα ρουχα σου...

iro* said...

@art δικιο εχεις.. Γι'αυτο εκνευριζομαι ακομα περισσοτερο!! (οχι που εχεις δικιο, που ετσι ειναι η κατασταση..) Αν ημουν διορισμενη, δεν θα ημουν "αναγκασμενη" να το κανω αυτο.. Περιεργη φαση, περιεργες ισορροπιες!! Anyway.. Wellcome!!!
***

Anonymous said...

Pos na katafereis na epibioseis mia zoi xoris problimata kirios oikonomika.....

Vsls said...

Κυρία, κυρία, γιατί όταν ήμασταν στα στρώματα σήμερα μας ρωτούσατε όλους αν έχουμε παραγγείλει μπάλες, και γιατί στο νερό που μου δώσατε έχει μέσα παγάκια και γιατί μου πήρατε τα πατατάκια και τα βάλατε σε πιατάκι, και τι έχουν τα μάτια σας και είναι μαυρισμένα;

Vsls said...

Α και κυρία δε θέλω ξανά ομπρελίτσα στο πορτοκάλι μου...

Ploutwnios said...

Τί θα γίνει με 'κείνο το ρημάδι το sex on the beach; Αργεί πολύ ακόμη; Τζάμπα μου ανέβασες τη libido μου φαίνεται...

Κουνήθηκες σε κανέναν αυτές τις μέρες; Το κούνημα του shaker δε μετράει, μη κλέβεις...

Anonymous said...

Kalimera Ploutw.

iro* said...

@vsls χαχαχχαχαχχαχαχαχχα!!!!
Θε'ι'κο!!!! ..κ οταν χτυπησει κουδουνι, ελατε να με πληρωσετε να κλεισω ταμειο!!! Το ποδοσφαιρο κερασμενο απο μενα!!! χαχαχαχχαχαχαχα!!! Φιλια!! :):)

@plouto δεν κανουμε delivery κυριε μου!! Σερβιρεται στο χωρο μας!! ;)
Εχω ξεβιδωθει να κουνιεμαι!!! Θα ενεργοποιηθει το ηφαιστειο στη Σαντορινη οπως παμε!! :):):)

@jim εμεις καλημερα δε λεμε??

***

Ploutwnios said...

Γειά σου Jim (έστω και αναδρομικά)!

Καλησπέρα iro! Είσαι και πονηρή ε; Θέλεις να προκαλέσεις ηφαιστειακές εκρήξεις στη Σαντορίνη για να διώξεις τον κόσμο από εκεί και να έρθει στο μαγαζί σου ε;

Anonymous said...

Kalispera Kai Stous Dyo Sas...

salvador said...

lol!!
πως βρεθηκα εδω ουτε ξερω!
πάντως γέλασα εκει που τα χώνεις!!!
ήταν απότομο!
τεσπά να πω και ενα σχόλιο αφου μου φτιαξες το κέφι
γραψτους στο ***** σου
αυτό

iro* said...

@salvador αυτο κανω, εδω κ εβδομαδες πλεον, με ολο κ μεγαλυτερη επιτυχια!!! :):):)
***

nosyparker said...

Μη μασάς! Έτσι είναι οι μικρές κοινωνίες, θέλουν με κάτι ν ασχολούνται. Ένα από τα κακά του επαγγέλματος επίσης, πρέπει να δείχνεις καθώς πρέπει, όχι ότι με το να σερβίρεις ποτά δεν είσαι. Οι μεγαλύτερες πουτανιές γίνονται τη μέρα εξάλλου. Γράφτους και κοίτα να περνάς καλά. Αλλά κι εσυ βρε κορίτσι μου πήγες ωρομίσθια σε νησί; Εγώ ήμουν αναπληρώτρια 7 χρόνια σε κοντινούς νομούς και ίσα που μου φτάνανε τα φράγκα.

iro* said...

@nosyparker ξερω, σαν ανεκδοτο ειναι.. Αλλα δυστυχως με τον κλαδο που εμπλεξα, δεν ειχα την πολυτελεια να αρνηθω!! Κ πληρωωωνω τα μορια μου.. Γι'αυτο κ η βραδινη δουλεια!!! Τα ξερεις πως ειναι φανταζομαι!! Τουλαχιστον πλεον ναι, μπορω να πω πως περναω καλα κ τους γραφω.. Κ μ'αρεσει!!
Καλως ηρθες!!! :):):)
***