Friday 20 April 2007

** ΜΟΥΣΟΥΔΙ ΜΟΥ!! **


Μου λειπεις βλακεντιο μου!!!***

19 comments:

Ploutwnios said...

Πράγματι, τρομερή φατσούλα! Παρακαλώ κι άλλες photos!

iro* said...

Δεν ειναι απιστευτος???
Το σκεφτομαι να τον φερω διακοπες... :):):)
Θα κανω post-αφιερωμα!!!
Καλημερα!! Σε χασαμε βρε!! :):)
***

drunksoul said...

Πολύ ωραίο σκυλάκι.Αν και εγώ προτιμώ τις γάτες...

Ploutwnios said...

Αργεί το αφιέρωμα;

Pan said...

Για να'μαι ειλικρινής, το μυαλό μου πήγε στα χειρότερα!
Να τον φέρεις, γιατί όχι;

iro* said...

@drunksoul, δεν τον αλλαζω με κανενα τετραποδο!! Η' διποδο.. :)

@ploutwnie συλλεγω υλικο!! *

@Pan εχεις δικιο, παραπεμπει σε αλλες καταστασεις, αλλα ευτυχως απλως τεμπελιαζει σε καποια αυλη στη θεσσαλονικη.. Λες να τον φερω για τα πρωτα μπανια??

Φιλια κ καλησπερες!!!
***

ion said...

Βλακέντιο ε? Μια αφέλεια πάντως, την βγάζει η μουτσούνα του...

Kwlogria said...

Που πας και θες να τον πάρεις μαζί; Μα μη μας αφήνεις ξεκρέμαστους!!!! Γαμώ τις φάτσες έχει το άτομο!!!!!!!

iro* said...

@ion δε λες τιποτα!! Ραν-ταν-πλαν!!
Πλακα πλακα οντως πρεπει να του αφιερωσω post!! Δεν παιζεται!! :):)

@kwlogria συγκεντρωσουουουου!!!
Στο νησι εγω, στη Θεσ/νικη ο κοπρος, σχεδιαζω συνδιασμο κ των δυο στο νησι!!

Φιλι, κι αλλο φιλι!!!

***

Σπύρος Σεραφείμ said...

μουσούδι!

Pan said...

ΜΠΑΝΙΑ;
Ο ΜΟΥΣΟΥΔΑΣ;
ΚΙ'ΕΜΕΙΣ;
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΦΤΟ (πρόσεξε, αφτό, όχι αυτό).
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

iro* said...

@σπυρο η φωτογραφια γαβγιζει απο μονη της!!! :):):)

@pan ολοι μαζι μπανια ρε!! Κ ο μουσουδας, κ εγω κ ολοι!! Καλυτερο "αφτο"??? ;)

***

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα said...

Πάρτο, καλέ, το έρ'μο, όπου και να 'σαι. Νιώθουν προδομένα.
Ο δικός μου άμα με δει να κατεβάζω από το πατάρι την πορτοκαλί τσάντα (για ρούχα 3+ έως 30+ ημερών) βάζει τα κλάματα και μου κρατάει μούτρα. Οπότε για να φτιάξω τα πράγματα, τον βγάζω στο μπαλκόνι, τελειώνω τη δουλειά μου, φορτώνω το αμάξι και μετά τον βάζω κι αυτόν μέσα και φεύγουμε.

iro* said...

@σκυλε μου πιστεψε με, οσο κι αν ψιλοζηλευω, το αναγνωριζω οτι δεν μπορει να αποχωριστει τον πατερα μου.. Ζουν εναν τρελο ερωτα οι δυο τους!! Εκτος αν αποφασισουν να ερθουν μαζι, αφου και οι δυο λατρευουν τη θαλασσα κ τα ψαρια!! Ο ενας τη σαρκα, ο αλλος τα κεφαλια κ τις ουρες!! (μαντεψε ποιος , τι!!) :):):)
Tα φετιχ του δικου μου για να αρχισει τα παρακαλια κ τις εντυπωσιακες τουμπες, ειναι η σφυριχτρα, τα κλειδια αυτοκινητου, το μπαστουνι που περνει ο μπαμπας μου στις βολτες στο δασος κ ενα παριζακι απο το lidl για το οποιο ειναι ικανος να μιλησει κιολας!!!
***

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα said...

Α, πάσο! Άμαν είναι έτσι, άστον εκεί που είναι,

Kwlogria said...

Ε ρε κοπελιά, μας έχεις, μπερδέψει! Δίπορτο, τρίπορτο, τι κάνεις;;;;;;;;;; !!!!!!

iro* said...

Διπορτο καλη μου, διπορτο!!
Θεσσαλονικη-Ιος
Ιος-Θεσσαλονικη!!!
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?????????
σε φιλω!! :):):)
***

Σπύρος said...

Τρελή φατσούλα!!!

iro* said...

@lockheart ειναι ο αντρας της ζωης μου λεμε!!! :):):)
***