Monday 9 April 2007

***..Γυρισα..***

...Γυρισα; ***

8 comments:

Anonymous said...

κι εγώ για μια ακόμη φορά-αν και δεν ήθελα- γύρισα...

στην πόλη που αρχίζει να ζεσταίνεται και βάζει κοντομάνικα..

one more time:
release my soul
punish my senses
lose control

καλημέρα..

Kwlogria said...

Που είχες πάει ορέ κοπελιά;; Εμείς εδώ στην Αθήνα. Αλλά άδεια. Τι ωραία!! Πραγματικά ωραία!!!
Φιλιά κοριτσάρα μου:))))))))))))))

iro* said...

efi WHERE IS THE LOVE???
Εγω παλι ηθελα να γυρισω, αλλα δεν ξερω που γυρισα.. Κ θελω να μεινω αλλα δεν μπορω.. μ'αρεσει η πολη οταν φοραει κοντομανικα!! Κ δεν εχω το χρονο να ξαναβρω ολα αυτα που ειχα αφησει πισω.. Ασ'τα..
καλησπερα!! ***

Γριουλα μου, γλυκια μου στα πατρια εδαφη γυρισα κ εχω παθει ενα πολιτισμικο σοκ!! Κ οχι μονο..
Απο βδομαδα γυρναω στο νησι, να τα ξαναβρω λιγο με τον εαυτο μου!!!
Μ'αρεσει η Αθηνα.. ΑΔΕΙΑ!!!
Φιλι!! ***

Pan said...

Καλωσόρισες;

drunksoul said...

Γύρισες?

o kairos said...

Καλως γυρισες

Anonymous said...

Καλώς όρισες!
Καλώς όρισες;;;

iro* said...

Καλως η' κακως, ορισα κ γυρισα!!!
Δεν ξερω αν στεναχωριεμαι που εφυγα η' αν χαιρομαι που ηρθα!! Ο,τι να 'ναι ειμαι.. :):):)
Καλως σας βρηκα παντως!!!
Φιλια πολλα πολλα!!!
***